En orange-blå dag till som väntar

Idag fick jag sova lite mer än fem timmar för en gångs skull! Det var skönt, men kroppen reagerar lite på fel sätt och tror att den ska få mer sömn. Adrenalinet börjar sjunka undan, inte bra. Idag är ännu en orange-blå dag. Holland spelar mot Frankrike och jag hoppas som ett litet barn på att få servera i VIP-loungen istället för sponsortältet för att få en skymt av spelet live... Börjar halv två och lär inte sluta fören halv två heller. En lång dag till i för små skor och för tajt kjol. Men idag ska jag ta en bild=)

Men nu ska jag ta och göra mig flygvärdinne/servitris/festsnygg i hår och ansikte. Det blir ju givetvis fest efteråt. Nattbussarna går ju till fem på morgonen och kostar inget med det kortet jag har=) Varför är det inte alltid så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback