*no subject*

Viva España eller Äntligen över eller Nu är Euro 08 slut slut slut eller Hur kunde jag bli så här trött? eller Han är sååå snygg! (då syftar jag givetvis på Torres) eller The Winner takes it all, the loser´s standing small...

Jag kunde verkligen inte bestämma mig hur inlägget skulle heta, så det fick bli så här.
EM är slut. Spanien är välförtjänt mästare. Jag är helt sjukt trött fastän jag sover tillräckligt. Imorrn kommer jag vara ännu tröttare för jag ska upp om 5 timmar igen. Sista dagen på Jeko imorrn. Sista juni. Shit. Jag har ont i huvudet. Måste sova nu. Dricka nån liter vatten, sen sova. På tisdag cyklar jag till biblioteket och lånar en bra bok, sen lägger jag mig i skuggan vid flodbadet. Funderar på att stanna där till på lördag. Då ropar restaurangen igen.
Ska bli skönt med lite ledigt. Jag behöver det. Klarar inte riktigt den här värmen.
Nu börjar det regna igen. Sommaråskregn. Det är mysigt. Men gör det inte lättare att sova...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback