Bit ihop, Ebba!

Jag har ont i hela kroppen, jag är trött som ett djur, jag har två filmer kvar att se innan tisdag, jag har en monolog som ska vara scenduglig på torsdag, jag har actingläxor till imorgon, två låtar ska kunnas utantill på söndag, jag jobbar imorgonkväll efter skolan, onsdag kväll, torsdagkväll och hela lördagen. Vad håller jag på med egentligen. Jag är yr och har ingen aning om vad jag ska ha med mig som lunch imorgon...

Ändå finns grundkänslan kvar av att det jag gör är rätt. Jag tjänar pengar för att ha råd med skidsemester med besök från Stockholm utan att behöva vända och vrida på varenda rappen då. Jag tränar stenhårt för att bli bättre och snyggare. Jag är nogrann med vad jag äter för jag vill att det ska synas på mig vad jag sysslar med. Jag möter utmaningar  (som monologen) för att jag vet att det är det enda sättet att växa på. Den som inte riskerar något kan heller inte vinna.

Bit ihop och kör på. Jag har inget annat val...

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tänker ofta på dig och försöker skicka styrka till dig så ofta jag kan! :) Du är superduktig! Lycka till med allt! :D Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback