Inte så mycket

Idag finns det inte så mycket att berätta. Jag är trött och lite labil. Så blir det när man sover för lite. Det är skönt att träna igen och jag känner att min vilja och motivation gör skillnad. Jag är bättre när jag är motiverad. Å, så konstigt...

Jaja, annars är jag lite förvirrad som vanligt, virrig och oorganiserad och jag med hundratusentals tankar som surrar runt i huvudet och vägrar låta sig struktureras. Hittade inte mina glasögon i morse, men de dök upp i skolan sen. Prydligt nerlagda i skokartongen med deo och duschtvål eftersom jag hade tänkt byta från linser efter duschen. Kul att man hinner glömma det... Idag trodde jag min mobil hade försvunnit. Kom inte ihåg att jag varit uppe på mitt rum och letat efter ett telefonnummer och lagt min mobil på sängen, trodde att jag bara varit i köket sen jag kom hem, så jag hann bli riktigt förtvivlad innan jag kom  på idén att kolla i mitt rum...

Det är ju en sak att jag inte kommer ihåg att jag lagt ifrån mig saker eller så, men så blir jag så himla frustrerad så fort, tappar tålamodet totalt direkt... Och det tar så mycket energi! Usch... Jag vill inte vara sån...

Ska göra mig själv en tjänst och gå och lägga mig nu. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback