Jag sliter mitt hår

Det är såååå långtråkigt! Jag fick inte tag på The Devil Wears Prada, så jag får försöka ordbajsa mig ur det här dilemmat. Hade gärna sett den, Tror Meryl är bra i den... Och det hade varit bra att jämföra Donna Sheridan med Miranda Priestly, som rollbilder. Hur ska jag skriva ett arbete om Meryl Streeps mångsidighet om jag bara har sett en film, dessutom en som är väldigt otypisk för henne? Aja, jag får hitta på nåt...

Just nu känner jag mig bara slö och trött och långtråkig... Här sitter jag, 21 år, en lördagkväll, osminkad, ful, sunkig, seg och deppig, och äter skorpor, torkad mango, choklad, maränger, glögg- och pepparkaksglass (ja, faktiskt!) och kollar på nåt program om kändisar och deras vanor på röda mattan... Wow vilket liv! Undrar vad hon ska bli när hon blir stor?
Aktiv, vältränad musikalstjärna kanske? Hahahahah!

Jag klarar verkligen knappt av det här. Att vara stilla och tyst är inte min grej. Jag vill inte! Jag vill i så fall välja det ibland liksom, när det passar mig att vara själv och slöa, men jag vill inte vara tvungen!!!! Jag hatar det!!! Aaaaargh!!!

Nu ska jag äta lite mer sötsaker och bli tjock och ful, egentligen är jag inte sugen, men det är sååå synd om mig...
Åh, vad håller hon på med???

Okej, nu är klockan åtminstone efter åtta, nu kan det finnas nåt vettigt på tv... Alltid nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback