Trött så trött...

Jag är jättetrött! Helt slut! Helt färdig!
Jag ska sova nu! Bara packa det jag behöver för skola och jobb imorrn sen sängen. Soooova...

Det går bra nu. Förutom mitt humör så går det bra. Vikten håller sig på ett stabilt, något för högt, läge, men den håller sig i alla fall där. Träningen är tuff men kul. Jag jobbar på en monolog som jag ska göra på nästa presentationclass (om en vecka). Det är en utmaning och det mår jag bra av. Fick bra respons idag av klassen och dessutom väldigt bra kritikpunkter att fortsätta jobba på. Det är otroligt spännande hur man med hjälp av några ord i form av en skriven monolog kan få uppmärksamhet. Spännande och lite pirrigt, makt... Hm, inte så dumt...

Jag har tvingat mig själv att skriva till polare för att hitta på nåt i helgen. Jag skulle helst bara sova, men eftersom jag ska jobba vet jag att jag behöver min sociala medicin kallad vänner. Vad är väl bättre än några bästa polare en grå helg?

På lördag ska jag på kurs innan jobbet. Det är en dansskola som ordnar ett seminar om hur man ska äta när man använder sin kropp som arbetsredskap. Precis det jag har väntat på! Det ska bli kul!

Det blir nog en bra helg.

Förövrigt så har Mamma och jag klarat vår första viktväktarvecka. Det gick bra. Det känns som en förnuftig diet. Man är mätt och måltiderna är varierade och välbalanserade. Hoppas det gör nytta nån dag...

Men nu ska jag lägga mig ner och inte tänka på något alls. Tömma hjärnan och låta sömnen komma... zzzzzzz...

Kommentarer
Postat av: Susanne

Gumman...lycka till med viktväktarna, dem är bra tycker ja =) Inte för att jag tycker att du behöver det alls men men...puss och kram

2009-01-13 @ 15:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback