Höst. Invigning.

Idag invigdes officiellt Ebbas höst med rostade kastanjer. Dessa väldoftande små godsaker kommer nu utgöra glädjeämnet under kommande mörka månader. Mums vad gott det är...

Jag blir så trött på mig själv när jag håller på som i morse. Mattias, jag vet ju egentligen att du har rätt. Tack! Och jag blir så arg när jag ena sekunden är helt förtvivlad över att jag inte ser ut som en mager fotomodell men bara några timmar senare kan tänka att vad fan, jag duger som jag är, jag mår ju bra! och något senare återigen får panik för att jag satt i mig för mycket mat. Jag tror inte jag är sjuk än så länge. Jag äter ju faktiskt (varken för mycket eller för lite egentligen) och behåller maten. Det är bara huvudet som spökar. Spökar och spökar och spökar... Allt blir så mycket svårare när man är trött och egentligen behöver vila... Jag lovar att vara på min vakt! Och att inte låta mig tryckas ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback