Jag pallar inte det här!

Nu är den värsta stressen över. Föreställningen i fredags avklarad och folk tyckte till och med att det var underhållande. Pappa tog en del bilder, men jag har på långa vägar inte bestämt mig för om jag ska lägga upp något på facebook eller inte... Jag menar å ena sidan finns det säkert några som tycker att det vore kul att se hur det såg ut, men å andra sidan blir jag själv nästan illamående när jag ser mig på bilderna. Mina ben ser ut som trädstammar i förhållande till alla andra. Det är så jävla frustrerande!!! Mina revben syns, men mina ben är fortfarande feta! Det var längesen jag mådde illa på riktigt när jag såg mig själv och jag tyckte ändå att jag hade fått finare ben nu av träningen, men så ser jag bilderna och tårarna bara rinner... Fan! Jag vill inte se ut så här!!!!!!!! Jag vill att det ska synas på mig vilket yrke jag satsar på! Framförallt när det gäller ett sånt här yrke! Jag vill inte behöva känna mig ful och äcklig!
Men nu har jag i alla fall bilder som jag kan ta fram så fort jag blir sugen på choklad, eller vill ta en macka till...

Jag borde ha valt den enklare vägen: Tekniska högskolan i Zürich. Stå i nåt labb, mikroskopera, sitta i föreläsningssalar, en annan värld, ett annat liv, andra värden.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Skärp dig Ebba, du vet att det där är spöken i ditt huvud! kram!

2008-09-21 @ 20:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback