Den lever!!!

Min dator har vaknat till liv igen. Tack vare Brorsan min som är proffs på datorer. (Som blivande IT-expert...) Han tog sig en titt på datorn, provade sätta i Pappas nätverksladd istället för min och började skratta.
Pinsamt värre. Här har jag gått och fått panik för att all min musik och allt skulle vara borta och att jag skulle bli tvungen att köpa en ny dator och sånt, och så är det bara fel på nätverkssladden. Det hade jag ju kunnat testa själv innan jag ger upp. Såååå typiskt mig...

Men men, det bjuder jag på.
Min dator är inte död. Det börjar bli dags för en ny ändå visserligen, men det är inte kris och jag får chans att göra backups på allt jag har på min dator. Vilken lättnad!

Ändå ska jag försöka ta vara på det som jag kände som en uppmaning till medvetenhet om natur och mig själv, spiritualitet och så... Back to basic även i fortsättningen, trots att jag har datorn kvar=)
Kan ju försöka läsa mer böcker och sitta mindre framför FB ändå...

I'm going back to basic, to where I first begun...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback