Jordgubb-kiwi

Kvällens doft är jordgubb-kiwi. Ett ljusgrönt ljus. Akkompanjerar det fruktiga med vanilj. Vanilj passar till allt. Nästan.

Ja, i förra inlägg skulle eBbA visst köpa SOLKRAM. Det skulle egentligen vara solkrÄm fast med tanke på hur min rygg nu ser ut så fick jag nog en solkram ändå... Attans... Nåväl, några fräknar syns åtminstone på näsan och jag känner mig somrig i vilket fall=) Inte minst för att övre ryggen är illröd med ett vitt sträck mitt över. Halterneckbikini for the win;-p

Jordgubb-kiwi passar idag. Det påminner om glass och Daiquiri. Dessutom påminner alla doftljusen om min vän Suzy.
En timmes sångundervisning i förmiddags, coaching i kväll, hårklippning (jajjemän, det var dags för det nu efter 9 månader! tänk om jag hade blivit gravid när jag klippte håret senast, hade jag fått barn nu...) och pepp-drink med Sarah som också ska på audition nästa vecka. Det har varit en bra dag.

Jag kanske lägger upp bilder på min nya frisyr så småningom. Än så länge får ni nöja er med att det är väldigt uppklippt, fortfarande ganska långt och att jag numera bär lugg=)
eBbA lugg? Ja, det var längesen. Men det passar faktiskt!

Imorgon blir en kort dag. En halv dag så att säga. Morgonen ska ägnas åt allt som måste fixas. Tvätt, packning och sånt. Eftermiddagen tillbringas med dramaturgiarbete i Basel. Monologer krävs ju också för intagningen...

Utgången imorgon stryks förmodligen pga för stor risk för ökad alkoholkonsumtion och passivrökning. Inte så coolt för rösten och hälsan... Inte så smart just nu. Bättre soooova...

Apropo sova. Lilla eBbA måste sussa. Skönhetssömn ni vet. Eller nåt, kommer ligga vaken hela natten och läsa Charlie Brown ändå, men på något sätt måste man ju avsluta blogginläggend.

Ett litet p.s. trots allt:
Mattias, jag tänker på dig! Mod och pepp och energi och styrka till dig! Och en jääääääättestor kram!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Om jag har en luggkompis vill jag ju se en bild!



Massa kramar!

Postat av: Tonårsliv by Leonora - Sälja eller köpa sexleksaker?

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-17 @ 06:28:06
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Suzy

hihi, kul att vara omnämnd och i dina tankar, hoppas ljusen funkar som uppmuntran, det är så kul att läsa dina inlägg, hör din röst när jag läser så det känns lite som om du är här...jaja lite sentimental men what the heck...=) Saknar dig ju men önskar dig oxå all lycka som finns till denna helg och din audition! stor kram

2009-04-17 @ 11:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback