Nu jävlar!

Nu är tidpunkten kommen då det inte finns något mer att göra åt saken. Nu är det bara att köra. Nu är det bara att fokusera, koncentrera, samla ihop all energi som finns kvar i kroppen och psyket.

Repandet i kväll gick bra. Jag lyckades ge min coach gåshud. Det ni!

Nu ska jag sova gott inatt. Dansa mig varm imorgon bitti, ta det slappt och lugnt på flyget imorgon kväll och på fredag förmiddag ska jag kicka asses=) Jag ska visa dem att jag är värd att bli en av de 10-12 stycken som kommer in!

Fick en liten stund med min fina vän Jonas i eftermiddags. Kaffe, lite prat om mig, honom, våra liv. Jag älskar honom för hans förmåga att föra djupa samtal på kort tid utan att man känner sig utfrågad eller genomskådad... Det känns så naturligt. Det var otroligt skönt att bli kramad av starka armar. Få vila där ett ögonblick.
Försöker ta med mig den energin  på vägen.

Nu gäller det. Det här har jag nu slitit för i flera veckor. Jag har gråtit och svurit och skrattat och snubblat och svurit och undrat och svurit och gråtit och förbannat och älskat och utvecklats... Mest av allt har jag svurit, gråtit och utvecklats. Jag har lärt mig massor och för det mesta gör det ont att lära sig...
Det ska bli spännande att se hur resultatet blir.

Återkommer på måndag. Nu ska jag förtrolla Wien och låta mig själv förtrollas av denna historiskt fascinerande stad...

Tack alla ni som tänker på mig!!!! I'd be lost without you!


Kommentarer
Postat av: Gudrun

kramar om

håller tummar

Postat av: Suzy

håller tummarna

go get them!!

2009-04-02 @ 10:21:45
Postat av: Malin

Önskar att jag kunde se det, vill också få gåshud!!



Heja heja!!

2009-04-02 @ 18:25:15
URL: http://celeritas.blogg.se/
Postat av: Lina

LYCKA TILL!!! :D KRAAM!

2009-04-03 @ 11:15:20
URL: http://sockerbitan.blogg.se/
Postat av: EMELIE

Jag önskar dig lycka till och hoppas att jag får se dig nån dag, se hur mycket du utvecklats skulle vara as kul!

Kram från Kusinen din :D

2009-04-04 @ 23:30:05
URL: http://emeliebemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback