Yeah

Ja, jo, i det stora och hela kan jag inte säga så mycket mer än det om mitt liv just nu... Det rullar på, det flyter, jag känner att jag investerar tid och pengar i rätt saker (för det mesta åtminstone) och tillförsikt börjar få fäste i hjärtat mitt.=)
Skolan är intensiv och rolig. Jag har sjukt mycket träningsvärk, har ont i varenda liten minimuskel i ryggen, inklusive de små musklerna mellan varje kota, men det känns bra egentligen. Hur var det nu? "En dansare utan smärta är en död dansare..." Jo, det går nog ihop. Det passar dessutom med mina blåa knän=)

Det är klart jag skulle kunna hitta en massa saker att klaga på, jag saknar J såklart, och jag har fått en del eksem igen eftersom min kropp inte rikigt är van vid att svettas och duscha så mycket, jag har ont, jag kan fortfarande inte dansa, jag har för lite pengar, jag vet inte om jag gör rätt sak med mitt liv, jag väger för mycket, det är för varmt, min säng är för tom, vattnet för vattnigt och frukten för söt... Hallå!?! det finns ingen anledning att klaga egentligen, för jag mår bra. Jag gör det jag vill, Och det är kul.

Bern är underbart på sommaren. Nu har vi haft över 30 grader i nästan en hel vecka. Det är hur underbart som helst, Aare är 22 grader varm och hela stan bubblar av liv så fort det blir lite skuggigt. Man träffar en massa underbara människor och svettas ut allt gift man haft i kroppen.'

Skönhetssömn nästa. Det behövs kan jag tala om...

Kommentarer
Postat av: Lina

Det låter bra att du fokuserar på det positiva! Livet blir så mycket trevligare då :)

Stor peppkram! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback