Ännu en wow-upplevelse!

Mina damer och herrar, tro det eller ej, men Ebbaluna kan gå ner i spagat! Sen idag morse klockan kvart i tio.

Okej, det har bara gått idag hittills, bara med höger ben fram och inte split, men ändå! Jag har aldrig kommit så långt ner förut... Blev helt paff imorse efter det tuffa styrkepasset. "Stretcha lite." Där det brukar ta emot tog det inte emot och jag gled ner och ner och ner ända tills jag inte behövde hålla mig med armarna längre...
Det här blir bra.

Imorgon väljer vi låtar och monologer. På lördag är det Fasnacht (karneval), då ska det festas en sista gång innan fem riktigt sjukt tuffa veckor börjar då jag ska gå så långt det går, jag ska tänja på varenda gräns, jag ska växa, skaka av mig kukongen och flyga iväg!!!
Det lär inte bli mycket tid över till annat än träning... Men det är det värt!

Låten vi började på med bandet igår är lite mer åt det souliga, nästan country-hållet, riktigt skoj. På fredag har jag en nästan ledig eftermiddag och på lördag ska jag jobba utomhus 12-21...

Konkurrensen och oron i skolan börjar växa. Vi är två stycken som söker till andra skolor, tredjeårseleverna letar-men hittar inte-jobb, en tjej i klassen slutar till sommaren, en anna vet inte om hon får fortsätta pga höftproblem, Vi är missnöjda med mycket, med systemet, med skolledningen, andraårseleverna är otroligt frustrerade över att vi har fått det showdatum som var lovat dem egentligen. Och kommunikationen är usel, under varje nivå!

Så det är en del energier som flyger omkring här och visar sig på olika sätt...

Det är en helt ny känsla för mig nu.
Det känns som att jag är på väg att bli konstnär. Jag känner mig kreativ och målmedveten. Konstskapande som det så fint heter...

Haha, nu kom precis en kompis in och berättade att Kronsessan ska gifta sig. Äntligen!!! Vi firade ju hennes brölopp för två år sen... (ojdå, var det sååå länge sen...)


Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis till spagaten :D :D :D KRAM

Postat av: Susanne

haha...ja det var faktiskt två år sen, men vi får väl hoppas att Victoria blir lite snyggare i klänning än Jr =)...gumman va glad jag blir när det verkar lösa sig i ditt liv och att su mår bra och har bra mskr omkring dig!! kramar om

kommer sakna dig i helgen, men trots att jag inte vill har jag vant mig vid att du inte är här...snyft du kommer bli stor en dag, flicka lilla, hoppas du inser det, med din målmedvetenhet så vem kan stoppa dig?! KRAAAAAM

2009-03-05 @ 23:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback