Jag får hjälp! Wow!

Jag får proffessionell hjälp med förberedelserna inför intagningsproven till Wien! Skitcoolt!
Nu börjar det bli pirrigt. Det är snart. I helgen blir det mars och sen är det snart april och då gäller det att jag är i toppform. Det är snart. Jättesnart. Och jag har ingen aning vad jag ska sjunga eller spela... Men jag får som sagt hjälp. Frågan är bara om tiden räcker till. Men det ska också lösas. Tid är nåt man tar sig för det som är viktigt. Bara synd att pengatjänandet blir lika viktigt som proven för att det ska gå ihop... Men roligt. Känner verkligen hur det pushar mig. Det får mig att använda varje muskel i kroppen när jag dansar, det får mig att göra mina sångövningar, att lära mig monologer och låtar, att motstå choklad. Här ska trimmas. Jag ska ge allt jag har för att bevisa att jag hör hemma på scen. Det här blir det största jag gjort i hela mitt liv. Wow!

Kommentarer
Postat av: Lina

Underbart! :D Jag håller alla tummar för dig och tänker mycket på dig och din resa! :) Stoor kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback