Ännu ett år...

Jahapp, så var man ett år äldre. Men varken klokare, snyggare, större eller bättre för det. Så är det, livet. Det rullar på. Det händer en massa saker, man lär sig, upplever. Och så emellanåt, då blir man medveten om hur tiden går. Det är helt sjukt. För två år sen fick jag den där fina tavlan som fortfarande hänger på min vägg eftersom där står att den är till världens finaste prinsessa. Det tyckte jag att jag kunde få vara även efter jag plockat ihop mitt hjärta vid vägkanten.
I år var min tredje födelsedag som jag jobbade på. Och min tredje födelsedag i Schweiz.

Det är bra med Facebook, då kommer folk ihåg. Jag brukar själv vara så jäkla glad att jag med lite uppmärksamhet kan hålla koll på allas födelsedagar. Nu är det ju tyvärr så att jag är fruktansvärt dålig på det där med uppmärksamhet, men jag blev väldigt glad att så många tänkte på mig. Även om födelsedagen inte är någon särskilt märkvärdig dag i mina ögon så blev jag ändå väldigt glad...

Så tack så mycket! Nu ska vi se om det går att hitta en betalbar möjlighet att utnyttja mina två lediga dagar som jag har söndag måndag så att jag skulle kunna åka till Barcelona... Det verkar som att det blir väldigt dyrt. Kanske vore det värt det... Men jag vet inte... Ska se hur det känns imorgon i dagsljus.

God natt och tack för idag!

Kommentarer
Postat av: Lina

GRATTIS GRATTIS! :) Keep up the good work! kram kram

Postat av: Susanne i Örebro

Skickade grattis-sms...vet inte om det kom fram!? =)

2009-07-10 @ 19:26:30
URL: http://konungadotter.blogg.se/
Postat av: Becks

Grattis fran GC! Och en stor solig och varm kram till dig!

2009-07-11 @ 18:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback