Fötterna ner och huvudet upp

Jodå, jag står kvar. Vingligt är det, men ändå. Jag har ont i höfter, axlar, knän, fotleder, tår. Tror att det beror på överbelastning medan mamma är övertygad om att det är penicillinet.... Vilket som, obehagligt är det.
Var ledig igår äntligen och låg och sov till klockan tre. Altså drygt 15 timmar... Det var gött. Idag har jag också sovit runt 12 timmar. Känns som att jag i alla fall har tagit igen lite av det jag missat senaste veckan. Sådär fyra timmar per natt i snitt är ltie lite... Det märks senast efter 6 dagar...

Tentorna gick bra. Jag fick ytterligare en gång höra att jag inte kan dansa, men så fick jag även höra (av min skådespelslärarinna!!!) att jag skulle passa bättre på en ren skådespelskola. Straight theatre istället för musical... Jahapp...

Hjärtat är lite tungt för att skolåret är slut och därmed många slutar. Fyra stycken i vår klass kommer inte i höst, så då är det bara 6 kvar... Kommer sakna de fina människorna. Det är alltid trist, för vi var en så perfekt klass med talang och sammanhållning!
Nåväl, livet går vidare och dom är ju kvar i landet och inte ur världen.

Med jobbet märker jag mest att det inte är min grej. Jag är helt enkelt inte gjord för det. Jag tappar överblicken direkt. Det är otäckt. Jag hatar att inte ha koll...
Och jag hatar att ha ansvar och sen inte göra rätt...

Men som  sagt. Fötterna nere och huvet uppe. På nåt sätt ska det väl gå. Imorgon är jag ledig igen och snart kommer jag ha tagit igen min sömn och då kommer allt gå jättebra.

Kommentarer
Postat av: Susanne i Örebro

låter ju bra att du sover igen iaf... kanske var detta med förkyldning och sånt det äbsta för sig just nu...att få vila utan dåligt samvete, för att du inte kan göra ngt åt det liksom...låter skönt att kunna sova 12 timmar i stöten, verkar som du har behövt den vilan länge =) Ser fram emot september nu...ska bli så kul att träffas, kanske kan vi hitta på ngt alla vi örebroare som vill träffa vår eBBa! =) kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback