Jäklar, vilken tjej!

Vi hade jazz med Alex idag istället för Sean. Alex dansar i ett danskompani för SF DRS (Schweiz tv). Hon är lång, har färgat blont hår, vackra ögon och en helt sjukt häftig kropp! Bara muskler! På ett snyggt sätt... Det var svårt att koncentrera sig på det hon ville lära oss för det gick liksom inte att få blicken ifrån henne.... Wow! Jag vill också ha en sån kropp, en sån utstråling och en sån engelska! Min nya stora förebild.
Hon försökte lära oss gå och dansa och snurra och hoppa i höga skor. Det är inte lätt, mina vänner. Jag trodde jag kunde det där med klackar, men nu vet jag att det bara var en illusion...
Nåväl, en sak att öva på helt enkelt=)


Igår scannade Pappa gamla dia-bilder från för ungefär 15 år sen... Det var lite vemodigt att se de bilderna. Det händer så fruktansvärt mycket. Men där fanns en riktigt fin bild på Pia och mig. Den ska jag skriva ut och skicka nångång när jag får tid. Sen fanns där en bild på Emil, min första "pojkvän". Jag var helt enkelt tvungen att kolla om han fanns på Ansiktsboken. Givetvis=) Och det verkar som att vi har en otrolig massa gemensamma intressen. Ska bli spännande.
Det verkar som att det kommer bli nödvändigt att köra en Sverige-turné i sommar eller höst och hälsa på i Örebro, Göteborg, Stockholm och Kungsör... Får väl grunda en fond dit man kan betala in en slant om man vill stötta mitt företagande. För sparpengarna lär inte räcka hur snålt jag än lever... Nåväl, hoppet dör sist och viljan finns i alla fall där.

Ni som bor i Örebro; GÅ OCH KOLLA PÅ FARAOS FÖRBANNELSE!!!!
örebrospexet
Det är en order!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback