Män kan vara så äckliga!

Jag är så fruktansvärt frusktansvärt FRUKTANSVÄRT trött... Orkade inte gå ut igår heller. Att jag är trött nu beror främst på 4 äckliga engelsmän som tyvärr hade sina sängar i samma rum som jag och kom hemdrullandes (och då menar jag drullandes!) vid kvart över fem i morse. Jag blev skitförbannad när de inte tog hänsyn till mina få timmars skönhetssömn som jag behöver efter att jag bett dem tala lite tystare i vänlig ton tre gånger. Jag tog fram alla fula ord jag kan på engelska och min bestämdaste farligaste ton. Jag önskar att jag hade kunnat låta som att jag vilket ögonblick som helst skulle ta fram min kalaschnikov ur väskan (vilket ju är den sanna anledningen till att min väska är så tung) och skjuta skallen av dem, men det lyckades jag visst inte med. I alla fall så var de liiite tystare och tillslut övergick pratandet så småningom i snarkningar vilket ju är lite lättare att sova till med öronproppar än högljutt snack.'

När jag gick upp i morse var hela dörren till rummet nerkletad med raklödder och i hela korridoren utanför rummet är toapapper utstrött och några tyskar berättade att hela köket och gemenskapsrummet såg förödande ut lite tidigare. Det blir dyrt för mina äckliga engelsmän, eller engelsbasterds som jag helst vill kalla dem...

Nåväl, hoppas det blir lite bättre inatt...

Annars är Stockholm grått och regnigt och kallt så in åt hhhhh.... Som vanligt helt enkelt...

Ska se om vi kan hitta nåt mysigt ställe att käka frukost eller åtminstone fika på Roli, Mike och jag... Efter natten jag haft behöver jag definitivt kaffe och sooocker och massor med onda kolhydrater=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback