Äventyr

Om ungefär 2 timmar drar jag iväg på äventyr... Idén är att hitta mig själv... Tre veckors tågresande med mellanstop hos en massa fina människor. Det låter väl bra=)

Första delmålet är Hamburg imorgon bitti. Kolla på skolan och kolla in stan.
Sen blir det en kortis i Helsinborg för att hinna till Örebro till på fredag. Måndagen därpå ska Emelies födelsedag hinnas med i Göteborg och helgen därpå ska jag hälsa på två Åkersbergare som jag inte sett på 10 år minst... Med mycket tur och vilja tar jag mig eventuellt ner till Köpenhamn för fest samma helg. Sen tillbaka till Örebro, en sväng till Kungsör och på tillbakavägen fest och kultur i Berlin. Låter inte det som en bra semester? Jag tycker det gör det.
Jag tar inte med mig datorn, så jag kommer vara offline några veckor. Har mobilen med dock... (Svenska numret...)

De jag har bestämt nåt med hör jag helt klart av mig, är det nån annan som vill bli våldgästad så säg till=)

Annars hörs vi när jag är tillbaka igen med friskt och glatt humör, massa energi och styrka, nyfödd till ett nytt, starkare och bättre jag.

See you!

over and out


Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, det är nu du kommer alltså. Tyvärr krockar det med min utlandsresa :O Jag åker till turkiet imorgonkväll, kommer inte hem förrens på torsdag nästa vecka. Finns det någon chans att du hinner förbi örebro igen (eller att du är kvar) då? Jäkla dumt att det krockar! Hinner vi inte ses så får det bli en annan gång, jag är hur som helst alltid med dig via blogg och hjärta! :) KRAM PÅ DIG och ha SUPERKUL!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback