Inspiration

Det är inspirerande att umgås med mina kusiner. Det är kul att prata med unga tjejer som utvecklats till vackra skönheter och som precis som jag brinner för scenen. Underbart!
Det får mig att helt plötsligt älska balett... Fastän jag egentligen inte alls gillar det...! Men det är nåt i dem som är så starkt. Hjärtan som slår för dansen och för scenen. Så starkt och fritt och förhoppningsvis för alltid omöjligt att tämja. Jag önskar dem så att de får behålla den glöden. I all evighet! Själv ska jag printa ut nån av de bilderna vi tog och alltid ha med mig för att alltid ha deras inspiration med mig. De är mina största förebilder när det gäller dans och disciplin i rätt blandning med glädje, ambition och passion.

Jag kommer alltid att älska dem och tänka på dem och de kommer alltid att vara mina fina små kusiner, som småsystrar, vackra småsystrar... Och mitt hopp är att vi en dag kommer stå tillsammans på scen och förtrolla världen. Det är min önskan, min dröm.

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Åh vad du är söt ebba!

Du skall veta att du inpererar oss starkt också !

Och det är verkligen jättekul när vi umgås det måste vi göa oftare!



Love!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback