trick

Jag ville egentligen skriva om spökena som följde efter mig på cykeln hem ikväll och demonerna som nu i form av stora svarta spindlar kommer krypande ur gömstället under sängen där jag lyckats hålla dem ganska länge. Rädslan, ångesten, tviveln, paniken, tvekan, oron och ensamheten. Mina följeslagare.
De hoppar på mig och stryper mig ibland. Jag brukar kunna skaka av dem strax innan jag verkligen stryps. Men nu har de vuxit där nere under sängen och nu är de här, och hotar mig med misslyckande...

Men så bestämde jag mig att ignorera dem, ska spela död, då kanske de får tråkigt och låter mig vara...

Kommentarer
Postat av: Suzy

Du får låna lite spindelgift iform av min och andra vänners visshet om din skicklighet, din utstrålining...hoppas det håller dem borta. men som du skrev, det är tilåtet att vara nervös, orolig,rentav rädd...du ska ut på okänd mark...men vänner och familj kommer finnas som din tillflykt! Önskar dig all välfärd i den nya staden =) You´ll take their breathe away away - du är skicklig, väcker, karriärslysten (på ett positivt sätt, du vet vad du vill och inget får hålla dig tillbaka) Du kommer lyckas, det känner jag på mig, ser så fram emot att ses på lördag =) Stoor kram

2010-07-27 @ 18:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback