Min vår är på väg

Idag låg det vår i luften. Solen sken. Bern var så vackert, så jag nästan fick ont i hjärtat.

Vandrade ner till Bärengraben, där björnarna numera fått en "park" i stället för en grop. Finn och Björk har fått ungar och idag kunde vi se på när lilla Urs och Berna lekte och busade med varandra. Samtidigt som kvällssolen långsamt försvann ner bakom hustaken. Otroligt gulligt, vackert, mysigt och trevligt. Givetvis var sällskapet del av glädjen...

En härlig kväll. Energikälla. Underbart. Helt enkelt underbart. Och väldigt välgörande.

Jag har hopp i hjärtat, glädje och motivation och PEPP och en riktigt bra magkänsla.
Det här kommer bli bra. Riktigt bra.
Jag går åt rätt håll och efter att ha gett mig själv den pausen jag tydligen behövde (sjukdom) får jag energi igen. Och vill framåt framåt framåt.

Dans är den bästa medicinen och det största glädjeämnet.

Och våren är på väg åt mitt håll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback