Sista maj

Idag är sista maj.
Det betyder att det är två månader kvar. Två månader tills C gifter sig, två månader tills mitt arbetskontrakt här tar slut.
Jag har köpt en enkel flygbiljett till Stockholm den 30:e juli. För att kunna behålla friheten att antingen åka tillbaka till Bern eller stanna på Råå eller ta mig till Hamburg fram tills skolan börjar den 16:e augusti.

Tänkte börja nedräkning nu. Ska försöka aktivera min blogg lite igen. Det är mycket spännande som händer för tillfället. Mycket kvar att hinna med. Mycket kvar att lära mig. Och många hinder kvar att övervinna...

Jag var hos tandläkaren idag och fick svullnaden kring min ena visdomstand behandlad. Nu ska jag hinna få mina visdomständer utdragna också innan jag sticker.
Om två veckor har vi tentor.
På fredag spelar vi med bandet! Det ska bli så sjukt roligt! Det kommer massor med folk! Och det blir en enda jättestor fest!
All tid i skolan är otroligt frustrerande. Mycket går fel, är ostrukturerat, dåligt organiserat, oklart.
Det är många föreställningar kvar men bara en månad tills skolan stänger.

Så länge jag kan ska jag njuta av det lilla tomrummet jag fått nu i och med min visdomstand som gör så ont att jag knappt ens kan röra på huvudet... Så nu ska jag gå och lägga mig, vila och sova och försöka ge allt igen så fort som möjligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback